Odbojnica gumowa 75x435x75mm
- Wymiary:
- -szerokość: 75mm
- -wysokość: 435mm
- -grubość: 75mm
- -rozstaw otworów montażowych: 175mm
- -otwór na śrubę: Ø14mm
- -otwór pod podkładkę: Ø32mm
- -wgłębienie na nakrętke: 42mm
- twardość: 65-70° Shore’a
- CENA: 50,00zł netto /szt
Wąska odbojnica gumowa stosowana przy rampach do ochrony elewacji budynku oraz pojazdu ciężarowego. Jest to odpowiednik odbojnic gumowych dla:
- systemu Hormann (DB 11),
- systemu Promstahl (PGF 70,
- systemu CRAWFORD (RS 70).
TAGI: | odbój | odbojnica | odbojnice gumowe | odbojnice gumowe do ramp przeładunkowych | 75x435x75 | 435x75x75 | odbojnice | odbojniki gumowe | odboje gumowe |odbój gumowy | odbojnik gumowy | zderzaki gumowe | odbojnice gumowe do ramp | DB 11| PGF 70 | RS 70 | odbojnice najazdowe | do rampy |
Odbojnice gumowe są materiałem eksploatacyjnym, przeznaczonym do ochrony elewacji budynku oraz naczepy pojazdu ciężarowego. Gwarancja nie obejmuje zmian właściwości fizycznych produktu wynikających z jego normalnego użytkowania, starzenia się produktu pod wpływem działania warunków atmosferycznych oraz takich czynników zewnętrznych jak: zarysowania, pęknięcia, rozwarstwienia, odkształcenia i inne uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez tarcie twardych przedmiotów z ostrymi krawędziami, obciążeń statycznych i dynamicznych występujących podczas dokowania pojazdów ciężarowych oraz przeładunku towaru.
UWAGA! Poniższa informacja umożliwi zoptymalizowanie kosztów eksploatacji stanowiska przeładunkowego.
Podczas rozładunku / załadunku towaru, krawędź naczepy pojazdu ciężarowego NIE POWINNA dotykać odbojnicy gumowej, ponieważ przy zmianach wysokości skrzyni ładunkowej, występuje tarcie i skrawanie gumy. Zjawisko to jest bardzo niekorzystne i znacznie przyśpiesza zużycie odbojnicy gumowej. Dlatego ZALECAMY, aby po zadokowaniu pojazdu, kierowca oddalił się o kilka centymetrów od gum i unieruchomił pojazd. Dopiero wtedy powinno nastąpić opuszczenie wargi mostu i proces przeładunku towaru.
Zużycie eksploatacyjne intensyfikuje także brak naprowadzaczy kół na placu manerwowym, gdy pojazdy ciężarowe nie dokują prostopadle do mostu przeładunkowego.
Jednym z rozwiązań eliminacji problemów szybkiego zużycia odbojnic gumowych jest zastosowanie zderzaków ruchomych lub zderzaków stalowych.